פרסומים

לא על האוכל לבדו

"אם היינו יושבות על קפה ועוגה, על כל אחת מאיתנו זה היה משפיע אחרת", אומרת נועה לור כרמלי מכרכור, כדי להמחיש תחום חם ומדובר בעולם התזונה אותו היא מביאה לארץ: nutrigenetics (נוטרו-גנטיקה, הגנטיקה של התזונה). לפי גישה זו, כל אחד מאיתנו, על המטען הגנטי הייחודי שלו, מושפע אחרת ממה שהוא אוכל, ולכן אין תפריט אחד שמתאים לכולם, ומוטב להתאים את ההמלצות התזונתיות לגנטיקה הייחודית של כל אחד. "גם ילדייך יקבלו דוח שונה משלך", היא מסבירה. "כיום אפשרי לקבל דוח כזה וזה אפילו לא מסובך".

לור כרמלי, בת 52, גרושה ואם לשלושה בנים, עבדה כל חייה כסמנכ"לית שיווק, בין השאר בקליל, טיב טעם וסולתם מוצרי צריכה, וכן שימשה מנהלת מותג ומנהלת תחום המעדנים בקבוצת שטראוס. בתפקידה האחרון הייתה סמנכ"לית שיווק של נוקיה בישראל. לפני שנה הכל השתנה. "שמעתי על כך שקיימת בדיקת גנטית שמאפשרת התאמת מזון באופן אישי. אין לי רקע ברפואה, תזונה או גנטיקה, אבל נדלקתי את הרעיון. הוא דיבר אליי. הנושא של תזונה ומשקל נוכח כל הזמן בחיי. כל חיי עסקתי בשיווק ולראשונה הייתי עצמאית. זה מאוד מאתגר, בגילי ובכלל, אבל אני מאוד מאמינה בזה".

המשך לכתבה המלאה >>

© כל הזכויות שמורות | עיצוב: sleepwalkers | מימוש: shoof | אירוח שרתים Digital Solutions

fixed_image
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן